در هفته سي و سوم ليگ دسته اول؛ خيبر خرم آباد به مهماني ارتش سرخ اردبيل مي رود

۱۳ بازديد

خيبر خرم آباد به مهماني ارتش سرخ اردبيل مي رودتيم فوتبال خيبر خرم آباد نماينده شايسته در ليگ دسته اول فردا به مصاف تيم شهرداري اردبيل خواهد رفت.

به گزارش سفيرافلاك خيبري ها در هفته سي و سوم مسابقات ليگ دسته اول فوتبال كشور، دوشنبه بيست و سوم فروردين ماه سال جاري از ساعت 16:30در ورزشگاه تختي اردبيل به مصاف شهرداري اين شهر خواهند رفت.

خيبر خرم آباد كه در هفته قبل اولين پيروزي خود در سال جديد را با دو گل در مقابل مس كرمان مدعي صعود به ليگ برتر به دست آوردند  تا به وضعيت خود در جدول سر و سامان داده و به ناكامي چند هفته قبل خود پايان دهند تا در صورت شكست يا تساوي در اين مسابقه همچنان در جايگاه خود باقي بمانند.

 شاگردان علي نيكبخت فرصت دارند با يك نتيجه خوب در خارج از خانه، خود را در جدول بالا بكشند و حتي گرفتن تساوي هم نمي تواند نتيجه ي بدي براي خيبري ها باشدحريف خيبر در اين هفته  تيم سخت كوش شهرداري اردبيل است، اردبيلي ها نيزهفته قبل توانست با نتيجه  پنج بر دو از سد تيم قعر جدولي آلومينيوم هرمزگان بگذرد، اما همچنان با منطقه خطر فاصله زيادي ندارند و خطر سقوط به ليگ دو را احساس مي كند بنابراين اين تيم  مقابل خيبر انتحاري بازي خواهند كرد، زيرا تساوي براي تيم شهرداري  نمي‌تواند نتيجه‌اي مطلوب باشد و اردبيلي ها به گرفتن يك امتياز هم در اين بازي راضي نخواهند بود و پيروزي مقابل خيبر باعث خواهد شد آنها اندكي به آرامش برسند.

شهرد اري اردبيل در پنج بازي آخر خود يك پيروزي ، 2 تساوي و 2شكست را به دست آورده اند كه در 2 بازي ميزبان بودند يك شكست در برابر ماشين سازي و يك تساوي در برابر گل گهر سيرجان تجربه كرده اند .

بازي رفت دو تيم با  تساوي سه بر سه به پايان يافت كه براي تيم خيبر علي صدرا در دقيقه 3 ، حميد گلزاري دقيقه 43 و محمود قائد رحمت دقيقه 63 براي خيبر گلزني كردند و براي شهرداري اردبيل كه در آن بازي محمد احمدزاده( مربي فعلي ملوان بندر انزلي  ) هدايت اين تيم را برعهده داشت كه پيمان رنجبر در دقيقه  15 و 52  و تقي حيدري در دقيقه 93 گل هاي اين تيم را به ثمر رساند .

قضاوت اين ديدار برعهده سعيد بخشي زاده است كه بابك عباسقلي زاده و حسين سليماني نيز به عنوان كمك هاي اول و دوم او را همراهي مي كنند  برنامه ساير ديدار هاي هفته سي و سوم ليگ دسته اول فوتبال كشور به شرح زيراست :

نساجي قائم شهر – پارسه تهران                        16:30

پاس همدان – آلومينيوم اراك

گيتي پسند اصفهان – خونه به خونه بابل

مس كرمان – فولاد يزد

داماش گيلان – آلومينوم هرمزگان

فجر سپاسي شيراز – گل گهر سيرجان

پيكان تهران – صنعت نفت آبادان

ايرانجوان بوشهر – مس رفسنجان                         17:00

نفت مسجد سليمان – ماشين سازي تبريز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.