نامه‌اي سرگشاده خطاب به پرچم‌داران گفتمان اعتدال: برجام خسارت محض است/دولتمردان قدرت اقدام و عمل را در ميدان اقتصادي ثابت كنند

۱۰ بازديد

برجام خسارت محض است/دولتمردان قدرت اقدام و عمل را در ميدان اقتصادي ثابت كنند

دولتمردان و سياستمداراني كه بر طبل گفتمان مي‌كوبند سال پيش رو را با تكيه‌بر توان داخلي سر كنند و قدرت اقدام و عمل خويش را در ميدان اقتصادي ثابت كنند.

به گزارش سفيرافلاك شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در نامه اي سرگشاده خطاب به پرچم‌داران گفتمان اعتدال نسبت به تعطيل كردن دستاوردهاي هسته اي انتقاد نموده اند.

متن اين نامه را در ادامه مي خوانيد:

 بسم رب الشهدا و المجاهدين

«وَلَن تَرْضَي عَنك الْيهُودُ وَلاَ النَّصَارَي حَتَّي تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَي اللّهِ هُوَ الْهُدَي وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِي جَاءك مِنَ الْعِلْمِ مَالَك مِنَ اللّهِ مِن وَلِي وَ لاَنَصِيرٍ»

و هرگز يهوديان و ترسايان از تو راضي نمي‌شوند مگر آن كه از كيش آنان پيروي كني. بگو: در حقيقت تنها هدايت خداست كه هدايت واقعي است و چنانچه پس‌ازآن علمي كه تو را حاصل شد باز از هوس‌هاي آنان پيروي كني در برابر خدا سرور و ياوري نخواهي داشت. بقره-120

در تاريخ 20 فروردين‌ماه 1385 با انتشار خبر دستيابي دانشمندان اين مرزوبوم به چرخهٔ كامل هسته‌اي، هر ايراني در جاي‌جاي ميهن عزيزمان احساس غرور ملي داشت و اما امروز....

پرسش اساسي اينجاست كه در مقابل بتن‌ريزي حقارت آميز قلب راكتور اراك و تعطيل كردن دستاوردهايمان و اين عقب‌نشيني‌ها چه به دست آورده‌ايم؟!

 نظر به اينكه در برجام به اعتراف خودِ مسئولين برخي از خطوط قرمز كه از سوي مقام معظم رهبري تعيين‌شده بودند نقص شدند و همچنين در اجراي برجام طرف غربي به تعهدات خود عمل نكرد و همچنين توجه ويژه به بر باد دادن زحمات چندين و چند ساله دانشمندان هسته‌اي و عدم توجه به خون‌هاي مقدس ريخته شده در اين راه بر خود لازم ميدانيم تا به‌عنوان دلواپسان عزت ملت و دلواپس هدر رفتن زحمات دانشمندان هسته‌اي و خون‌هاي ريخته شده موارد ذيل را به مسئولين زي ربط يادآوري و گوشزد كنيم:

1- يادمان باشد اماممان در اولين روز از سال جاري در بارگاه ملكوتي امام هشتم شيعيان برجام را يك خسارت محض دانستند.

2-دشمنان در هر صنعتي كه ما را تحريم كردند به پيشرفت دست پيدا كرديم پس نبايد از اهرم فشار و تحريم دشمنان هراسي داشته باشيم و بي‌ترديد اگر در صنعت هسته‌اي پيشرفت داشته باشيم در ساير صنايع نيز وابسته نخواهيم بود.

3- يادمان باشد سخنان پدر شهيد هسته‌اي را كه گفت: كساني كه سد راه خانواده شهدا هستند، بيخود مي‌كنند با خانواده شهداي هسته‌اي عكس و فيلم مي‌گيرند؟ همان كساني كه بدون سلام و نام خدا به رهبر معظم انقلاب نامه مي‌نويسند، امروز خانواده‌هاي شهداي هسته‌اي را دور خودشان جمع مي‌كنند و با آن‌ها عكس و فيلم مي‌گيرند و مي‌خواهند از خون شهداي هسته‌اي به نفع خودشان استفاده كنند .... خط قرمز ما و شهيد احمدي روشن رهبر معظم انقلاب است و اگر كسي بخواهد از اين خط قرمز بگذرد با ما طرف است و پا روي خون شهداي ما گذاشته و بايد پا روي خون ما هم بگذارند.

4- مردم ايران رفتار انقضايي باكساني كه بخشي از زندگي و عمر خود را صرف خدمت به ميهنشان كرده‌اند به‌هيچ‌وجه نمي‌پذيرد و خواستار رفتار محترمانه و شايسته با اين افراد به‌خصوص آنان كه تا ديروز در نطنز و آب‌سنگين اراك فعال بوده‌اند است.

5- جوانان انقلابي و مؤمن و حزب‌الله جمهوري اسلامي ايران هرگز اجازه نمي‌دهند يك عده اين خيال را كه مي‌توان با گفتمان و عقب‌نشيني كدخدا را راضي و خشنود كرد و تحريم‌هاي ظالمانه را با گرفتن حق مسلم مردم لغو كرد به مرحله اقدام و عمل برسانند.

6- توصيه مي‌شود دولتمردان و سياستمداراني كه بر طبل گفتمان مي‌كوبند سال پيش رو را با تكيه‌بر توان داخلي سر كنند و قدرت اقدام و عمل خويش را در ميدان اقتصادي ثابت كنند.

7- و در پايان ملت ما در طول 38 سال انقلاب اسلامي همواره ثابت كرده است كه هرگز از خطوط قرمز نظام دست نخواهد كشيد و تن به عقب‌نشيني نخواهد داد و همواره سيلي محكمي به جماعتي كه خيال عقب‌نشيني را در سرخود مي‌پرورانند زده است.

و من ا... توفيق

"شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي لرستان"

منبع: خبرافلاك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.